Gå til innhold

Inkontinent? Se her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil dele min erfaring med inkontinens som til slutt gikk ut over mitt sosiale liv. Da jeg måtte slutte å trene pga dette innså jeg at jeg måtte gjøre noe, så jeg søkte om operasjon, og ville fått det hadde det ikke vært for at jeg glemte datoen for forundersøkelsen.

Så ville det seg slik at jeg måtte til osteopat, av flere grunner. Hun undersøkte meg grundig og spurte om jeg var inkontinent. Jeg sa som sant var at jeg var så plaget at jeg ikke visste min arme råd. Og at det ikke nyttet å trene, snarer tvert i mot, jeg følte jeg ble verre når jeg trente med kniping. Hun sa at halebeinet mitt var skjevt og at det kunne være årsaken til plagene. Hun gjorde mye rart rundt halebeinet og vips så var inkontinensen som hadde plaget meg i mange år borte.

Så til dere som er plaget, mye eller lite, spiller ingen rolle. Prøv en tur til osteopat dersom du har mulighet. Det er fantatsisk å kunne leve helt normalt uten å være redd for lekkasjer. Jeg kommer til å gå til henne jevnt gjennom dette svangerskapet også for å hjelpe på bekkenproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...