Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Døra på nabohuset står oppe idag.. De er på ferie, og har fått noen folk til å se etter huset.. Ihvertfall, la merke til at døra inntil de var oppe idag, noe den ikke har gjort før.. Så tok turen til de som skulle passe på huset.. Neida, det var ikke så farlig.. Sikkert ingenting som hadde skjedd.. Men de skulle sjekke imorgen... Ja, greit nok det, men tenkt om det har vært innbrudd? og tenk om de kanskje har på fullvarme der? Skal jeg slutte å bry meg om det? eller er det ganske feigt gjort av de som skulle passe på..? Burde jeg kanskje prøve enn tur til? Føler jeg blir ganske irritert når de lovde de som bur der, i å sjekke huset hver kveld...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Står den åpen enda? Altså, åpen åpen? Da tar du med mannen din og går inn, rett og slett. Hvis ikke de gidder å ta ansvar, så må dere gjøre det. Du ser jo fort om den er brutt opp?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Da hadde jeg gått bort med en gang for å sjekke... og tatt med meg mannen min eller en annen nabo. Tror også jeg uansett hadde tatt en telefon til naboen på ferie. Bedre at man reagerer en gang for mye enn for lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå