Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg prøver å få tatt sol 1 gang i uken, men som oftest blir det kun hver 14. dag. Jeg gjør det ikke for å bli brun, men for å se litt friskere ut i ansiktet. Får en fin "glød" etter å ha tatt solarium. Hvis jeg skal ut på noe spesielt som bryllup, fest, konferanser eller lignende så tar jeg noen ganger sol 2 ganger uken før. Jeg sliter med at jeg er veldig blek i huden og ser nesten litt syk ut i perioder, derfor hjelper det godt med litt farge i kinnene.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg tar 30 min annenhver dag i ca 14 dager for å oppnå farge så holder jeg den ved like med ca 1-2 ganger i uka. Tar kun en slik runde på våren og evt på høsten, ikke alltid jeg orker Har kjøpt krem av og til med broonzer i (selvbruning) på solstudioet.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg tar solarium 2-3 ganger i uka, bruker solariumskrem fra tannymax som heter chicks on speed, lukter himmelsk karamell og du får en dyp mørk brunfarge av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå