gerd Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hva er best av SAS og Norwegian? Må de ha legitimasjone? Jeg har bare fødselsattester og pass som er utgått på dato....
Tante Gustava Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Har aldri flydd Oslo-Bergen, men andre innenlandsruter. Har flydd med både Norwegian og SAS, de er like greie. Jeg har ikke merket forskjell. Jeg har heller aldri vist legitimasjon på noen av barna, hverken før eller etter de ble 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå