Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26563402 Ble skuffa når jeg så det var for smått til jenta mi... hvorfor gjør ikke flere sånt da... Det kan jeg like.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 De er vel for små til jenta di fordi hun akkurat har brukt dem, hehe.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 hehe, kan høres sånn ut ja. Men jeg elsker å bla på Finn. Over middels glad i klær. Bare ser andre annonser selger brukte hm kjoler til 70,- name it kjoler til 100,- osv... Det er jo salgspris. Elsker å få kjøpt masse klær til en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Ble litt skuffa, hadde håpt det var en tråd med link til nettbutikk med billige klær..Er visst litt shoppesyk
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Irriterer meg når det står en pris øverst i annonsen, som her står det kr.50,-, og så stemmer det jo faen ikke! Hvor vanskelig kan det være å sette rett pris og ikke lure med en billigere pris! Kjøper aldri noe fra noen som driver på slik!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Skjønte med en gang at det ikke kostet 50,- jeg da. Men man bør kanskje skrive den dyreste prisen der ja... Men var mye fint og billig der...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Det var da ikke billig i det hele tatt dette. Pakker med klær til 400 hvor man ikke vet hva man får, nei takk. Da kjøper jeg heller nytt på tilbud. Du er nok litt for glad i tingene/klærne til barna dine HI, de er ikke verdt så mye som du tror....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Slutt å svar deg selv HI, vi er ikke dumme her inne skjønner du..... Det var langt fra billig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå