Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Vanlig gelepulver som kokes som angitt på pakken og vodka? Helles i shotteglas i plast og er klare når geleen er stiv...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Har aldri laget det, men vil anta at man koker opp halvparten så mye vann som angitt på pakken, og når geléen har løst seg opp i det kokende vannet og fått avkjølt seg litt har man i like mye vodka som man hadde vann. Eller gjerne litt mindre, slik at geléen blir søt og ikke SÅ sterk=)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hvor mye vann/vodka? Hvor kjøper man shottglass i plast? Hvordan spise/drikke den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå