Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 ?? Og andre fine guttenavn dere vet om?
Gjest ->>- Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 På norsk er begge styggharry, og Dexter gir selvsagt assosiasjoner til en trivelig seriemorder. Andre fine guttenavn jeg vet om faller neppe under din definisjon av fint, sånn om du synes Troy og Dexter er noe man bør vurdere å kalle andre enn marsvinet, men hva med Trym? Det er litt mindre vulgært enn Troy, men i samme sjanger likevel.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Den dagen jeg møter en unge som heter Dexter vet jeg ikke hva jeg gjør! Ærlig talt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Slår du da eller, hopper på mobbebølgen?? Makan til kjærringer her inne
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Ikke fint synes jeg, på barn som vokser opp i Norge. Dessverre synes jeg det er mange nokså harry folk som gir ungene amerikansk-klingende navn. På 70-tallet het de Roy og Johnny, de var barnevernbarn... På 80-tallet het de Connie og Carina og Robert, de var også barnevernbarn og trengte spesialpedagogisk hjelp på skolen. Jeg ville sett en ekstra gang eller tre på Troy og Dexter også må jeg innrømme...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Kjenner to Troy. Foreldrene er tapere som ikke burde fått barn.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Dexter?? Det er ikke fint! Ikke Troy heller, men Dexter er det virkelig litt slemt å kalle barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Tøffe navn det. Trym syns jeg er styggharry.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Jeg synes ikke det er fine navn og ville aldri vurdert å kalle min sønn det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå