Sessan <3 apriljente Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har hatt maserier i ca 2 uker, også har jenta mi lagt seg med hodet ned for ca 4 uker siden. Imorgen så er jeg i 30uke. Håper ikke dette kan være noe tegn på at hun kan komme altfor tidlig? Vil jo ha henne inni magen lengst mulig <3
sisten Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Heisann:-) jeg har termin 18 april og har begynt å få mer en bare kynnere. Kjenner tak i rygg og mensmurringer. Jeg venter nr 3 og vil si utifra min erfaring at dette er helt normalt:-)) har lagt seg med hode ned her også. :-)
Sessan <3 apriljente Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 Åh, tusen takk for svar Godt å høre for det kommer tak i ryggen også kjennes det ut som mensmurringer her å. Hadde ikke noe sånn med førstemann, så går litt ukjente veier venter nr2
flypapir Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har kjent dem godt fra uke 31. Synes det var tidlig, men fikk høre om flere her inne som startet med det på samme tid... Jeg er også 3.gangs og babyen ligger med hodet langt ned i bekkenet. Hadde mye maserier sist også, men fødte 13 dager på overtid, så er ikke bekymret
sisten Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg hadde ingen kynnere o.l med nr 1 så jeg ble også urolig da dette ble intenst med nr 2 :-) og enda verre med nr 3. Husker ogsã at etteriene var MYE vondere med nr 2, det var jeg ikke forberedt på. Håper vi får et fint 3 trimester og drømmefødsel alle sammen hehe :-) grugleder meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå