Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med din bhg? U/T?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg ikke over barnehagen.

Skrevet

Jeg har vel ikke noe å sette fingeren på jeg.... men synes det er dumt at kokken sluttet (men det var jo et KJEMPEGODE!)

Skrevet

At de er alt for mye ute i all slags vær... Greit å være ute, men ikke i 4 timer i strekk når det er holkeglatt og snør..... Ellers er det en super barnehage

Skrevet

At hun som driver den ikke klarer å drive en ordentlig bhg.

Stengt mye, mye rot med beskjeder, får aldri mnd.plan i rett tid, ikke profesjonell oppførsel(ser ting hun ikke skal til personer som ikke skal vite dette), tar inn søsken og venners barn enda hun alltid tidligere har sagt at dette skal hun aldri gjøre osv osv osv....

Vi skifter nå heldigvis bhg snart.

Skrevet

Enig med det at de er alt for mye ute når det er dårlig vær. Vår bhg kan være ute i 6 timer og ungene fryser og mister lysten på å være ute.

Det holder med 1-3 timer på kaldeste vinteren.

Skrevet

Jeg har forskjelligt jeg irriterer meg over, men er egentlig stortsett fornøyd. Synest de ansatte er litt for lite engasjerte og service minded.

Litt lite hjelpsome.

Kommer det foreldre og barn i barnehagen med poser og klær og utstyr, og gjerne en baby på armen kan man godt holde døra etc. Ikke bare stå å se på som man er dopa.

Litt mer service og giv, hadde gjort seg. Litt yrkesstolthet, å gjøre en god jobb, la ting være skikkeligt gjort etc. Ikke bare gå for letteste løsninger.

Skrevet

Så teit innlegg.

HI må være "verdens beste forelder" sia det er viktig å lage et innlegg for å kritisere uten noen grunn.

Det er ingen plasser i samfunnet som er PERFEKT, verken barnehager, eldrehjem, sykehus, service på butikker osv.

Og nei, ikke i hjemmet heller, og ikke ditt heller HI.

Skrevet

vi har byttet barnehage og er veldig fornøyde der hun går nå. Der er det ingenting å irritere seg på. Den barnehagen hun gikk i før derimot var det mye jeg ikke likte.

-De behandlet barna dårlig, snakket stygt til dem, snakket over hodet på dem, kjeftet og skrek til dem og tok dem i armen osv.

-Kledde dårlig på, gikk uten ulltøy på iskalde dager, åpen i halsen fordi de ikke gadd å ta på "hals" osv

-Rotet mye med klærne. Oppdaget ofte at andre barn gikk i mitt barns klær til tross for at alt var merket. Ble særlig irritert en dag da min unge hadde gått i gummistøvler i strålende solskinn og var klam og svett på beina mens en annen unge gikk rundt i hennes joggesko.

-De var ikke flinke til å skifte bleie, hentet ofte barn med størknet bæsj, sår rompe eller tung bleie som var søkkvåt av tiss.

-De mente ofte at hun ikke hadde mat med seg til tross for at hun hadde det. Da hadde de som regel glemt matboksen hennes i kjøleskapet eller den var havnet på en annen avdeling. Hentet henne flere ganger hvor hun satt ved bordet og ikke hadde noe å spise. De verken lette etter maten hennes (som de selv hadde rotet bort) eller tilbød henne en brødskive fra barnehagen.

-De rotet fryktelig med medisineringen hennes. Hun har astma og de ga henne for mye medisin en rekke ganger samt at de også veldig ofte glemte å gi henne. Verst var det da de glemte å gi henne medisin på turdager og deretter klaget på at hun var "lat" når de gikk på tur.

Skrevet

Kanskje HI er en som har tenkt å åpne en bhg og vil vite hva folk er misfornøyde med. Og gjøre det bedre.

Er vel greit å si hva man er missfornøyde med også. Ser allerede at der er flere like ting.

Skrevet

Hei... Jeg er HI

Jeg jobber i bhg. Er egentlig bare interesert i å se hva folk flest kunne tenke seg andeledes i sin bhg, for de jeg ønsker å se hvordan dere tenker om deres bhg.

Noen ganger kan man merke at foreldrene er litt kritiske, men det er vanskelig å få tak på hva di irriterer seg over.

Også er det litt for morro skyld.

Dib er jo litt på morro skyld i mine øyne. Selv om man kan ta opp alvorlige tema også...

Hi

Skrevet

jeg er utrolig fornøyd med barnehagen utenom en ting og det er at de sender hjem ungen selvom ungen er frisk,. rigner for ungen har feber, diare, og slapp,.

ellers er jeg fornøyd,. og ungen stor trives.

Skrevet

Går det ikke igjen at barnehage-ansatte står i ei klynge og snakker mens barna leker ute, uten at de passer på hvordan barna har det?

Skrevet

Jobber du i barnehage HI? Da håper jeg du ikke skal lære barna å skrive!

Skrevet

Jeg er egentlig kjempe fornøyd med vår barnehage, men ped.leder irriterer meg litt. Ikke noe stort problem, men hun skal være så super positiv hele tiden. Hver gang man spør om noe så er alt såååå bra, ungene er såååå søte og livet er en dans på roser. Litt sånn smiskende dame, ellers er alle de andre ansatte supre:)

Skrevet

At de åpner så sent(7.30). Ikke så lett når man begynner på jobb kl 07 eller 7.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...