Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Helt siden jeg ble gravid har hunden min vært snodig. Ho har alltid vært opptatt av meg, men nå får jeg ikke lov å gå på do engang uten at ho skal sitte på badegulvet og passe på. Lukker jeg igjen for ho så står ho der og piper og skraper på døra. Tilogmed på natta står ho opp for å være med å følge med på meg, og ellers om dagen skal ho alltid være i samme rom og aller helst ha hodet på magen min. Er jo så god og snill detta dyret Flere som har hunder som oppfører seg litt rart?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 jeg hadde en hund når jeg gikk med 1 unge,. han luktet på meg veldig ofte, og han var med meg bare jeg løftet meg opp fra sofaen,. skulle ikke mye til for at hunden løftet seg opp for å være,. tror det er et innstink fra hunden at den må passe på og beskytte deg.
stjertløvetann Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Vi fikk hunden vår når jeg var gravid med første, så der kan jeg ikke se noen forskjell. Men når jeg var gravid med andremann så reagerte ikke hunden før på slutten, ca 1 mnd før termin, og da skrev jeg likesågodt et innlegg om det på 3tri: http://www.barnimagen.com/forum/thread/142337755 Babyen kom forøvrig 20 dager etter innlegget
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hehe.. så søtt Hundene mine er også sånn. Følger etter meg overalt og passer på. Om natten følger han ene etter når jeg står opp på mine nattlige dobesøk sitter og passer på, og når jeg er trygt i sengen min, legger han seg i sin. De liker også å ligge helt inntil magen og korsrygen min og varme. De ble veldig kosete og mere påpasselig etter jeg ble gravid, så tror nok det er instinkt ja
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Hunder og dyr generellt er vare på slike ting. Det er ganske rart Jeg har en hund som fotfølger meg de dagene jeg har mye smerter, jeg er kronisk syk. Han passer på og beskytter meg. Han trøster meg og vet at jeg har vondt. Tror det er viktig å sette dem litt på plass også. Jeg er flokklederen og han trenger ikke passe på meg. Men han er jo søt da Men tror at det kan utvikle seg galt hvis man lar de overkjøre. Det er ikke bra for hunden at de blir for knyttet til en menneske. Det kan gå over til aggresjon hvis andre kommer for nær f eks. At beskytterinnstinket tar litt av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå