Gå til innhold

Er pupper som klør et "sikkert" tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller stilles det likt med alle andre symptomer slik som ømme bryster, tretthet, oppblåsthet, kvalme osv?=p

Noen spesielle erfaringer?: )

Sitter nemlig med pupper som klør plagsomt mye, noe jeg aldri før har opplevd.. i motsetning til nesten samtlige andre symptomer som har resultert i TR hver gang..=p

Og er enda 4 dager til IKM, så er for tidlig å teste..: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var det det i allefall. Begge de to siste fikk jeg vanvittig kløe på puppene. Forrige gang var jeg iherdig prøver og testa positivt flere dager før IKM. Denne gangen innså jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 7 uker på vei. Men kløende pupper hadde jeg vært plaget med lenge.

Skrevet

Takk så mye for svar Aurora *på`n igjen* :)

Ja, det er jo så individuelt det med symptomer, så er jo aldri greit å vite før enten pos test eller ankomst av TR. Men selv har jeg ikke klødd slik på puppene før.. det kommer og går da. Men brystvortene har dessuten vært vonde i ei uke nå og gir seg ikke.. det har jeg heller ikke vært borti før.. luktesansen begynner også å tulle med meg nå.. men har uansett ingen tro på at jeg kan være gravid før jeg sitter med en pos test i handa: )

så neste helg kan bli spennende! =)

Skrevet

Jeg har hatt kløende pupper flere mnd uten å være gravid

Skrevet

okei. Da er det slik som med alle andre symptomer, de kan komme og gå ellers også, uten at man er gravid.. huff, blir jo smårar av dette =p

Skrevet

For meg var ømme og kløende pupper et sikkert graviditetstegn da jeg var gravid med guttene mine. Nå prøver vi på nr 3. Hver mnd har jeg hatt ømme/kløe pupper mellom EL og TR, men ingen spire på tur. Nå er jeg i min 6 pp, og har for første gang siden vi starta prøvinga ikke ømme pupper. Kanskje det er et positivt tegn for meg ;) Det får jeg uansett ikke vite før onsdag som er min ikm. Lykke til! Håper det er et graviditetstegn for deg

Skrevet

For meg var det et sikkert tegn. Aldri hatt det før, aldri hatt det siden. Begynte 1uke før IKM og kom og gikk i løpet av dagen. Tok meg stadig å være på vei med hånda ned i genseren. Passet ikke gjøre det alle steder:) Og hadde jeg først klødd en gang så var det gjort. Gikk over etter 2uker ca tror jeg men da fikk jeg jo andre symptomer + en positiv test å hvile meg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...