Gå til innhold

Hva med og heller se positivt på ting :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det har vært mye negative innlegg her om dagen, utro menn, dårlig råd, drittsekk mannfolk, sure barn...

Hva med og heller se litt positivt på saker :)

Sønnen er komt i trassalderen og selvsagt er det slitsomt, men jeg glemmer fort de vanskelige stundene når han gjør noe som er morsomt eller sjarmerende og han får meg til og smile, eller bli rørt :)

Jeg og mannen har ikkje det perfekte forholdet, vi krangler som alle andre, er til tider uenige i barneoppdragelsen. Men det blir fort glemt når jeg ser den fantastiske mannen jeg har som er en kjempeflink pappa og som jeg elsker mer en jeg kan beskrive.

Økonomien er ikkje alltid på topp, og vi kan ikke ta oss råd til og kjøpe det vi vil, og av og til så ser det skralt ut før lønning, men da er det bare og bruke mindre penger, og gleden er stor når vi kan ta oss råd til noe vi vanligvis ikke har råd til.

Ja, det fins mye negativt, men jeg har lært med at livet blir mye lettere med og heller se positivt på ting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig!

Ved å fokusere på det som faktisk er positivt, gjør det at alt det negative ikke teller like mye :)

Skrevet

Det er så kjedelig med folk som går rundt og er positive hele tiden:)

Drar lettere på smilebåndet når der er litt spiss sarkasme og negativitet involvert!

Men det er sikkert bare meg;)

Skrevet

Helt enig:-) Og så er det så deilig følelse at alt går så greit.

Men jeg er her inne og spør av nygjerrighet og for å søke råd på utfordringer. Og det synes jeg dette forumet er fantastisk til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...