Gå til innhold

baby telefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 10 mnd som er helt hekta på tlf min. Lurer på om det finnes noe lekemobil til så små barn?Hun har en fisher price vanlig telefon, men vil ha en mobil til henne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nille hadde for en tid siden noen som lignet helt på en vanlig mobil. Du kan jo kikke der.

Skrevet

Har du en gammel mobil liggende, kan du jo gi den og. Ta ut batteriet først. :) Men vil nevne at i min erfaring er det det at mobilen har bilder, lys, lager lyder og at mamma eller pappa faktisk bruker den og som gjør den mest spennende. Da er ikke alltid en gammel tlf så godt godtatt. Lykke til. :)

Skrevet

takk for svar:) gammel mobil er uaktuelt, alt for farlig i mine øyne:)

skal se på Nille da:)

Skrevet

Det du skal gjøre er å ta en tur til der du vanligvis kjøper mobiler. De har "dummyer" (uvirksomme kopier) av mobilene liggende ute i butikken. Når mobilene går ut av produksjon og nye modeller kommer, har de ikke bruk for dummyene lenger! Bare spør så får du helt sikkert en som er lik eller ligner din egen mobil ;-)

Skrevet

Småen her har alltid likt å leike med mobilen min, men då eg fekk meg ny mobil (fordi han drukna den andre) og me tok batteriet ut av den gamle, så blei den totalt uinteressant. Så eg må framleis sloss for mobilen min :)

Men det går jo an å prøve med ein dummy eller leiketelefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...