Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Eller Ina Kan jeg spørre deg om noe? Hvordan startet problemene dine? Og hvorfor? hilsen ei som sliter litt...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Heisann:) Så ikke denne før jeg ble tipset om den nå... Problemene mine startet når jeg var gravid. Fikk da symptomer på svangerskapsdepresjon. De hold frem, selv etter fødselen. Da fikk jeg påvist veeldig ustabilt stoffskrifte, som jeg tror hadde en stor skyld i at jeg fikk problemer. Etter depresjonen (som sikkert delvis kom av alderen min, pluss situasjonen min. Sammen med stoffskrifteproblematikken) kom også andre symptomer som spiseproblemer, psykotiske symptomer, selvskading og angst. Jeg tror nok alltid det har ligget i kortene at jeg skulle bli syk, og at graviditeten utløste det hele. Du må bare spørre om det er noe mer du lurer på Enten her, på bloggen min, eller på mail. - Ina
Voilà Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Her er nick, og en liten dytt, om du akkurat er kommet inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå