Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 ..til at vi ikke skal få flere barn.. Vi har et sammen fra før som begynner å blir ganske stor, og det føles håpløst å skulle begynne med bleiestyr og barnehage nå som vi endelig har fått et skolebarn.. Men han står fast på at han vil ha flere barn.. Jeg har aldri tenkt at jeg ønsker meg barn, men er veldig glad for barnet vi allerede har, så han mener at jeg helt sikkert blir like glad for at vi fikk flere.. Er jeg veldig slem om jeg enten får satt inn spiral eller spiser p-piller uten at han vet det?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ja, klart det. Vær alltid ærlig. Si hva dine betingelser er, og godtar han ikke det, får han valget å skaffe seg et barn til med en som faktisk vil.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Men jeg vil jo ha ham selv.. Jeg har vært ærlig og sagt hvordan jeg føler det, men han mener at det vil endre seg bare jeg blir gravid.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Har du vært ærlig, så får du fortsette å være ærlig, og si at du kommer til å spise p-piller. Begge to har motstridende følelser når det kommer til å få et barn til. En av dere må ofre dere om dere skal fortsette å være sammen.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Det er da vel helt opplagt at du må være ærlig med mannen. At du ikke vil ha flere barn er en ærlig sak, og hva han ønsker å gjøre med det er opptil han. Min pappa gikk fra samboeren sin da hun ikke ville ha flere barn, og det kan jeg prise meg lykkelig for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå