Gå til innhold

Noen med 2010 barn her da? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv en sønn som er født 9.mars 2010 og har termin 30.april med nestemann :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

 

Har en datter som er født i midten av februar 2010. Bitteliten i magen er ventet i slutten av juli :)

 

 

Skrevet

Så koselig da:) Blir to tette på deg også da :)

Skrevet

Ja det blir det :)

 

Var det planlagt med to tette for deres del?

Her var det sånn "halvveis planlagt" ;), men jeg er nå ganske så spent på hvordan det skal bli med to tette...

 

Ser vel for meg at det blir rimelig intenst den første tiden, men deilig når de blir litt eldre :):):)

Skrevet

Slenger meg på her jeg :)

 

Fikk en gutt 28.mai 2010 og nestemann ventes rundt 12.august.

Var absolutt ikke planlagt å få 2 så tette, men så utrolig koselig :)

Skrevet

Var ganske planlagt, brukte ikke noe prevensjon men visste ikke at det skulle skje så fort, hehe :) Blir nok slitsomt i begynnelsen men som du sier vil de få masse nytte av hverandre når de vokser :)

Skrevet

Slenger meg på jeg og!

Fikk en gutt 14 juli 2010 og venter igjen i midten av oktober. Vi ønsket oss veldig to tette og etter den første skikkelige mens så klaffet det!

Både gleder og gruer meg til all jobben som venter hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...