Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Har selv en sønn som er født 9.mars 2010 og har termin 30.april med nestemann
Desy Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Heia Har en datter som er født i midten av februar 2010. Bitteliten i magen er ventet i slutten av juli
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 Så koselig da:) Blir to tette på deg også da
Desy Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Ja det blir det Var det planlagt med to tette for deres del? Her var det sånn "halvveis planlagt" , men jeg er nå ganske så spent på hvordan det skal bli med to tette... Ser vel for meg at det blir rimelig intenst den første tiden, men deilig når de blir litt eldre :)
2010<32011<3 ?? Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Slenger meg på her jeg Fikk en gutt 28.mai 2010 og nestemann ventes rundt 12.august. Var absolutt ikke planlagt å få 2 så tette, men så utrolig koselig
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2011 Var ganske planlagt, brukte ikke noe prevensjon men visste ikke at det skulle skje så fort, hehe Blir nok slitsomt i begynnelsen men som du sier vil de få masse nytte av hverandre når de vokser
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Slenger meg på jeg og! Fikk en gutt 14 juli 2010 og venter igjen i midten av oktober. Vi ønsket oss veldig to tette og etter den første skikkelige mens så klaffet det! Både gleder og gruer meg til all jobben som venter hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå