Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hvordan får de tid til sånt? Jeg går ikke rundt å ser ut som et takras, ikke er hjemmet vårt bomba heller, MEN jeg kan ikke se at jeg skulle hatt så fryktelig mye tid til overs til å dulle og dille meg selv og hjemmet til bedre standard. Lever derimot et liv der jeg føler jeg ikke strekker til, og jeg jobber både redusert og har hjelp i huset en gang i måneden. Skulle sett jeg hadde tid til timer med neglelakk og hårkurer. Timer hos frisøren med farging og striping for ikke å snakke om å drive å trene å løpe flere timer for dagen. Jobber dere ikke?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Du vet, når fasaden er det vesentligste i ens liv, så tar man seg tid.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg tror det handler mer om hobby / interesser enn fasade. Noen liker å være kreative i form av å innrede huset, kombinere farger og stiler - kanskje lage pynt selv. Mens andre heller pleier andre interesser som å trene, tegne, lese, ri, gå turer osv.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hvor mye tid tilbringer du forran tv? Der henter mange tiden fra
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 En veninne av meg har interiørblogg.. Og hos henne er det et helt vanlig hus.. Dvs når hun tar bilder til bloggen så "styler" hun bare det hjørnet eller det bordet eller den benken hun tar bilde av... rundt akkurat den biten så kan det ligge hauger med leker feks..men det kommer jo ikke med... Så trenger vel ikke være så "perfekt" som det ser ut... Hennes blogg ser "perfekt" ut..men kommer vi inn døren hjemme hos henne trenger det ikke være sånn..men ja..interessen må være der..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Jeg kan svare for meg selv da: Jeg har nok et "interiørblad hjem". Jobber 100% og er alene med en 3åring. Jeg elsker å dille hjemme, og ser mer på det som en hobby, noe jeg interesserer meg for, og noe jeg elsker å drive med. Jeg er av den typen som ikke klarer å sove om oppvasken ikke er tatt. Det kan være så bombet det bare vil når vi leker og koser oss, men det må være strøkent når jeg går til sengs. Jeg bruker nok masse penger på interiør, og dilldall til hjemmet. Men henter det inn på andre plasser. Jeg ser skjeldent på tv, kanskje 1,5time i snitt en uke, så det er klart at jeg henter mye tid der. For meg er dilling og vasking avslapping, jeg er i min egen lille boble, og slapper 100% av når jeg ommøblerer og maler;)
Dunder Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Jeg tror det kommer an på hva man prioriterer og hva man synes er gøy. Dersom man har interiør som hobby så bruker man kanskje lørdagskvelden på det i stedet for å se tv, lese bøker o.l. For meg så er interiør veldig kjedelig, så det å kjøpe gardiner og møbler er for meg en MÅ-oppgave på linje med å vaske klær og gå ut med søpla. Så det skulle bare mangle om ikke mine venninner som eeeelsker interiør har det finere enn meg hjemme. Jeg blir litt skremt når det blir normalen å ha det kjempefint hjemme. Da er det et eller annet som ikke stemmer. Det bør være for spesielt interesserte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå