Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hvor mange ganger strøk dere før dere klarte det?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 1 dagen jeg hadde oppkjøring var første dag på vinterføre...på en vegstrekning med 60 sone var det glatt, kjørte vel i 30-40 men sensor mente jeg hadde kjørt for fort.. syns det er litt kjipt da, for da kan de jo stryke hvem som helst... han hadde i tilegg rykte på seg for å aldri la jenter stå på første forsøk.. og jeg kjenner faktisk ingen jenter som har klart det om de har fått han som sensor..
Moonfreckle Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 2 Jeg kjørte opp som 19-åring, følte selv at jeg fikset kjøringen kjempebra, var mest nervøs for teorien. Men da jeg satte meg inn i bilen sammen med sensor, ble jeg plutselig overmannet av nervøsitet! Etter runden og vel tilbake, spør sensor hvordan jeg syntes det hadde gått og jeg husket seriøst INGENTING!!! Andre gangen var jeg så nærvøs for å bli like nervøs og det gikk kjempedårlig. Prøvde ikke igjen før jeg var 32 år og den gangen gikk det heldigvis knirkefritt!
de_to og den lille Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 1 gang. Var 18 år og dritnervøs fordi jeg ikke hadde noen som helst kjemi med sensor. Han gjorde meg enda mer nervøs fordi han så kjempestreng ut og bare satt der og var stille. Neste gang gikk det mye bedre Hadde da en kjemoetrivelig sensor som snakket og fikk meg til å slappe av. Herlig mann han andre sensoren, mens han første ikke har noenting å gjøre i et yrke der han skal forholde seg til andre mennesker...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jeg strøk 3 ganger, hehe.. Bilkjøring satt litt langt inne hos meg, men nå går det fint, selv om jeg ikke digger lukeparkering og den slags
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 2.. Sånn gikk det når sensor måtte bremse for å unngå en ulykke, har blitt mye flinkere til å bedømme møtende bilers fart og avstand etter snart 11 år med lappen
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har strøket 3 ganger selv, og har nå ny oppkjøring i februar. HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Jeg strøyk første gangen og sensor sa til meg at jeg måtte bruke resten av sommeren til å øve mer, for dette var ikke godt nok. Kjørelæreren min var ikke enig og mente jeg burde stått, så han meldte meg opp til ny oppkjøring 5 dager etterpå. Da holdt jeg på å gå i bakken, for da så jeg at sensoren min var en som ble kalt Sture Stryk(en kjent sensor i byen). Men jeg stod med glans og hadde ingen feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå