Gå til innhold

kul i nakken. engstelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kul i nakken, ca ved siden av det beinet, på midten. Den er på størrelse med en ert, og jeg har prøvd å klemme på den.. Da kommer det litt blank væske ut, men ikke mye.. Kan dette være en kvise eller er det en lymfekjertel? Er litt bekymra for huden over er ganske rød etter klemmingen, og det er ikke mye puss som har kommet ut. Kulen har vært der en knapp uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du legen i morgen og får en vurdering.

Skrevet

Jeg har mange slike klumper i nakken og bakhodet. Det kommer ingentng ut av dem men de kan være ømme.

Er det noe å være bekymret for? Hvorfor er du bekymret?

Uff, burde jeg bli bekymret?

Skrevet

Jeg er bekymret for om det kan være svulst av noe slag, eller kreft.. Og jeg er bekymret for at den er rød og ganske hard.. Hadde det vært en kvise ville det vel gått an å klemme den ut?

Skrevet

Kan det være svulst eller kreft? Uff nå ble jeg også bekymret.. har slitt med muskelsmerter i lang tid og energitap.. kanskje jeg også burde sjekke den ut.

Beklager jeg ikke hadde svar til deg men bare spørsmål! Er du plaget med kviser? Mange har jo et problem med store kviser på bryst og slikt. Det er ikke jeg, pleier å få en eller to i panna når jeg har mensen ellers ingen..

Du burde sikkert ta en sjekk hos legen så slipper du å lure. Det skal jeg gjøre nå hvertfall :)

Krysser fingrer for at det bare er en kvise! Lykke til! Hilsen meg over her..

Skrevet

Normalt sett ikke veldig plaget, men har fått en del kviser på ryggen nå, etter mye bruk av varm og klam treningsbh.. Har bestilt time hos legen ja, er så skummelt med sånne kuler.. :(

Lykke til til deg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...