Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Er på AAP gjennom NAV, og er nødt til å kjøre til tiltaket hver dag.. Hvor mye får jeg tilbakebetalt pr km?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 2 kroner pr kilometer, husk og søk om attføringstønader! og legge ved bekreftelse på at det ikke er mulig og ta rutegående transport!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Tusen takk! Tror ikke det er vits i å søke om attføringsstønader.. Har ingen ekstra utgifter forutenom kjøring til dette...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jo, jeg har jo barna i barnehagen.. Kan jeg få noe av det dekt da?? (Får sånn der barnetillegg)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Jeg skal over på aap snart. Skal prøve å jobbe 50% Hva har man krav på utenom "lønna fra NAV" Ser dere skriver kjøregodtgjørelse og barnepass?? Kan dere skrive litt mer om dette?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Stønad til barnetilsyn, tror jeg det heter. Da får en tilbake 65 % tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Okey.. Jeg bor nok sammen med barnefar, så da har jeg ikke krav på noe sånt... Men takk for at du nevnte det!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 HI her.. Jeg går i tiltak gjennom nav, det er 25 km unna, så jeg er nødt til å kjøre dit.. Er heller ikke noe offentlig transport som går dit.. Da skal jeg føre en liste over de gangene jeg er til stede der, og hvor langt jeg må kjøre tur/retur.. Denne listen skal jeg vist levere inn på nav ca en gang i mnd.. Dette skal jeg da få kjøregodtgjørelse for... Har du barn, så skal du vist også få ett lite barnetillegg... (er vel 20 kr dagen eller så pr barn..)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Får tillegg for og ha barn som må være på sfo eller i bhg. Jeg har kun et barn på sfo, får 1900 kroner og egenbetalingen er 2280 pr måned! Her er en veldig grei sjekkliste for hva dere kan få i ekstra stønader når man er på aap og i tiltak: http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Yrkesrettet+attf%C3%B8ring/Yrkesrettet+attf%C3%B8ring/169536.cms Husk ytelsene er i tillegg skattefrie og må søkes på ekstra stønadsark som kan skrives ut fra nav sine sider, evnt fåes hos nærmeste Nav kontor!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #11 Skrevet 30. januar 2011 Bor også sammens med barnefar, men får likevel støtte for og være på aap, men er begge foreldrene det får kun den ene stønad til barnetilsyn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå