Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Nå har eksen hans bestillt ferie uten å konferere med oss IGJEN! Slik var det med påsken og..." vi skal da og da, så da kan dere finne på noe når vi kommer igjen". Og nå sommeren. "Vi har bestillt tur da" (når vi har ferie, har bare 2 uker i sommer da jeg og han og felles vil på ferie til høsten når alt er litt mer i vår prisklasse). Er det mulig??? Da får ikke bonus vært med verken på påskeferien, sommer eller høstferien..og kan jo ikke si det er morens skyld...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ja, er et ikke herlig å ikke få bestemme 100% over sitt eget liv når man er voksen. Men vi kan vel takke oss selv bare for å ha satt oss i en situasjon der vi må ta hensyn til eks og unger fra tidligere forhold. Men det er til å bli gal av....!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Vi har det helt likt som deg Hi...Og jeg føler med deg... Jeg og min mann har blitt ganske så sikre på at eksen hans bare gjør dette for å irritere oss, men det som er synd er jo at det går utover barna og ikke oss.. Sånn som når VI har jul er avtalen at bonusbarna kommer 22 desember og blir til 4.dag, og motsatt for henne året etter.. Men hvert år vi har Jul kommer dama å henter barna 2. juledag for da skal de feire nyttår på hytta og vil gjerne ha noen ekstra dager på fjellet.. Det samme skjedde i Julen i år(2010), men nå var mannen min dritt lei at hun tok seg sånn til rette at han kasta hele kjærringa på dør å sa at jeg leverer ungene 4. dag som er avtalen.. Da ble hun helt paff og dro hjem igjen, og barna ble levert 4.dag.... Det diggggga meg faktisk.. Vi skal nå lage en skriftl avtale ang ferier med advokaten vår for å slippe alt styret hvert år med ferier og høytider... Ønsker deg masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå