Gå til innhold

Har dette noe virkning? Ang trening...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 5 mnd siden fødselen nå.. Og siste mnd begynte jeg å gå fort en times tid med vogna hver eneste dag.

Tar 100 situps hjemme hver kveld

100 - der jeg ligger på rygg å løfter hoftene opp

og 50 pushups...

Føler meg da i bedre form, men ser ikkeno :P

Noe mer jeg kan gjøre? (Hjemmetrening).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale å ta ryggøvelser og.. Liten vits i å bare trene musklene på framsiden ;)

Stå på alle 4 og løft henholdsvis motsatt arm og bein..

Kan også være lurt å trene musklene på sidene av magen... Ligg på rygg, ha føttene opp i 90 grader og før beina rolig ned mot hver side, og opp igjen

Skrevet

Du skulle fått gjort øvelsene tyngre.. Bedre med få tunge øvelser.. f.eks 10 armhevinger enn 50.. Tar du armhevinger på knærne, så kan du heller prøve å ta færre og heller stå på tærne enn på knærne...

Skrevet

Ok, takk for tips.. ;) ;) Har ikke så mye peil, så godt med litt råd ;) HI

Skrevet

Selvfølgelig har dette en effekt! Men hvis du trener styrke hver dag kan det være lurt å variere litt. Gå tur kan du gjøre så mye du vil, gjerne i oppoverbakker.

Det enkleste er å tenke at du skal trene disse 4 kroppsdelene:

Ben, armer, rygg, mage. Så kan du variere litt hvilken øvelse du velger for hver kroppsdel. Det finnes mange øvelser man kan gjøre hjemme uten utstyr. jeg anbefaler denne bloggen:

treningslaila.blogg.no

Skrevet

Jeg anbefaler å gå på apoteket eller sportsbutikken å kjøpe en treningsstrikk. De koster fra 99,- til 149,- og det følger med en dvd med øvelser det tar ca 15 min å gjøre.

Strammer supert opp!

Fortsett å gå tur, gå på så du blir svett og andpusten. Ta i litt ekstra i oppoverbakkene og småjogg litt på de slette strekningene f.eks så vil du fort merke fremgang. Når snøen blir borte tar du på deg joggeskoene og jogger litt med vogna foran deg, eller spurter og går mellom annenhver lyktestolpe.

Garantert resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...