Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 jeg er utdannet innen reiseliv (1 årig...) har 5 år erfaring fra kontor/ikt/kundeservice/helpdesk og tidligere jobbet i butikk, restaurant etc Jeg er veldig glad i tall og kunne tenkt med å jobbe innen forsikring/bank men har ikke fått napp enda. Ønsker best mulig betalt jobb. Jeg har akkurat fått baby, og er en stund til jeg skal ut i jobb. Men hadde vært fint om noen som kan gi meg gode råd :-) Jeg har per dags dato en årslønn på 280000 ca - 150 kr timen da jeg jobbet for vikarbyrå og jeg nærmer meg ikke vikarbyrå igjen...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Har du mulighet til å ta noe mer utdanning da? Det hadde jo passet med noe økonomi relatert da...Eller vil du jobbe med salg som konsulent eller? jeg har venninner som jobber som rådgiver i bank etter 3 år på BI så litt mer utdannelse må du nok ha hvis du satser på bank/forsikring.... Er du glad i tall så hadde jo kanskje revisoryrket eller regnskapsfører vært noe også? Jeg jobber som regnskapsfører og som nyutdannet har jeg 340 000 i året. Det er jo en plass å begynne evt....?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Jeg jobber som finansrådgiver bank og har rundt 400` fast +litt bonus. Trives godt og arbeidstiden, 0830-1600, er perfekt i forhold til fam.liv. Det er dessverre krav om utdannelse innen økonomi. En periode ble det rekrutert folk fra andre yrkesgrupper og man fikk opplæring, litt annerledes nå. MEN det er i firmaet jeg jobber, muligens andre krav i andre firma.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Du som jobber som finansrådgiver, hva slags utdannelse er det krav om? jeg er snart ferdig med en bachelor i øk.adm, kan jeg være kvalifisert for en sånn jobb, eller må man ha master? Ikke HI, men håper det er ok at jeg sniker inn et spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå