Gå til innhold

hva jobb råder du meg til å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er utdannet innen reiseliv (1 årig...)

har 5 år erfaring fra kontor/ikt/kundeservice/helpdesk

og tidligere jobbet i butikk, restaurant etc

Jeg er veldig glad i tall og kunne tenkt med å jobbe innen forsikring/bank men har ikke fått napp enda.

Ønsker best mulig betalt jobb.

Jeg har akkurat fått baby, og er en stund til jeg skal ut i jobb.

Men hadde vært fint om noen som kan gi meg gode råd :-)

Jeg har per dags dato en årslønn på 280000 ca - 150 kr timen da jeg jobbet for vikarbyrå og jeg nærmer meg ikke vikarbyrå igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å ta noe mer utdanning da? Det hadde jo passet med noe økonomi relatert da...Eller vil du jobbe med salg som konsulent eller? jeg har venninner som jobber som rådgiver i bank etter 3 år på BI så litt mer utdannelse må du nok ha hvis du satser på bank/forsikring....

Er du glad i tall så hadde jo kanskje revisoryrket eller regnskapsfører vært noe også? Jeg jobber som regnskapsfører og som nyutdannet har jeg 340 000 i året. Det er jo en plass å begynne evt....?

Skrevet

Jeg jobber som finansrådgiver bank og har rundt 400` fast +litt bonus.

Trives godt og arbeidstiden, 0830-1600, er perfekt i forhold til fam.liv.

Det er dessverre krav om utdannelse innen økonomi. En periode ble det rekrutert folk fra andre yrkesgrupper og man fikk opplæring,

litt annerledes nå. MEN det er i firmaet jeg jobber, muligens andre krav i andre firma.

Skrevet

Du som jobber som finansrådgiver, hva slags utdannelse er det krav om? jeg er snart ferdig med en bachelor i øk.adm, kan jeg være kvalifisert for en sånn jobb, eller må man ha master?

Ikke HI, men håper det er ok at jeg sniker inn et spørsmål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...