Gå til innhold

Kvalmende, jeg vet, men..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens beste 2,5-åring ligger oppe i senga si og sover, baby på 4 mnd har tatt kvelden på sofaen og bikkja ligger strekk ut på gulvet ved siden av meg.

 

Mannen har stått hele kvelden og laget en indisk lamme-rett fra scratch og jeg har hatt et glass rødvin til maten og CC Cowboys sin "Morgen & kveld" siver ut av høyttalerne..

 

Mannen går en tur på do, og jeg tenker jeg skal begynne å rydde av og vaske opp, men blir sittende og kjenne på en følelse som jeg ikke klarer definere, før det går det opp for meg at jeg rett og slett er LYKKELIG!

 

Noen ganger er det godt å bare være til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vet! :)

 

Må passe på å lagre dette innnlegget så jeg kan hente det frem igjen når hverdagen kommer snikende og biter meg i rumpa imorgen ;)

 

HI

Skrevet

Hyggelig når noen faktisk skriver at de er lykkelige her inne:)

Skrevet

Nei, fysj, så kvalmende;) Hihi, nyt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...