Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Verdens beste 2,5-åring ligger oppe i senga si og sover, baby på 4 mnd har tatt kvelden på sofaen og bikkja ligger strekk ut på gulvet ved siden av meg. Mannen har stått hele kvelden og laget en indisk lamme-rett fra scratch og jeg har hatt et glass rødvin til maten og CC Cowboys sin "Morgen & kveld" siver ut av høyttalerne.. Mannen går en tur på do, og jeg tenker jeg skal begynne å rydde av og vaske opp, men blir sittende og kjenne på en følelse som jeg ikke klarer definere, før det går det opp for meg at jeg rett og slett er LYKKELIG! Noen ganger er det godt å bare være til
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Ja jeg vet! Må passe på å lagre dette innnlegget så jeg kan hente det frem igjen når hverdagen kommer snikende og biter meg i rumpa imorgen HI
Ønderkåver Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hyggelig når noen faktisk skriver at de er lykkelige her inne:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Nei, fysj, så kvalmende;) Hihi, nyt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå