Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 ..eller går dette langt over streken? Tenker da på tåteflasken http://www.kondomeriet.no/?aid=9326064&rows=4&sort=pricedesc&page=4 og smokk http://www.kondomeriet.no/?aid=9326064&rows=4&sort=pricedesc&page=9 Er i skjokk at de kan selge slikt...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Fy f* Nei du er ikke prippen - det er kvalmt!!! Fatter ikke at det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Hva tar dere sånn på vei for? Dere skjønner at det ikke er til babyer..?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 i min verden er smokk og tåteflaske tiltenkt babyer, artig at du har andre assosiasjoner....sier mer om deg enn om HI
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Og i min verden er pasta tiltenkt hele familien, men jeg serverer da ikke penis-pasta til barna til middag for det
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Good... og puppene dine er til babyen, ikke til mannen din så du er pervers om han leker med puppene dine under sex! For puppene er jo ikke til sånt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Smakløst. Null humor i DET der. Æsj!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Nei æsj dette var ekkelt! Ingen voksne som bruker det, og er det tiltenkt barn er det jo bare sykt!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 Jeg personlig synes nesten alt de har på kondomeriet går over streken. Kanskje bortsett fra enkle kondomer da, naturligvis.... Mitt motto; Det enkleste er ofte det beste.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #12 Skrevet 29. januar 2011 Til opplysning så er ikke de der beregnet på babyer da. Har ikke dere vært russ og hatt sånne smokker på ryggsekken?? Det hadde vi, Assosierte ikke det med babyer i det hele tatt, er bare for spøk. HVis du ikke greier å se at 17-18 åringer ser humor i det, er du prippen ja:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #13 Skrevet 30. januar 2011 De er helt åpenbart at dette ikke er tiltenkt babyer, selv om "smukker og tåteflasker er tiltenkt babyer i min verden". Herregud så lukket noen kan være i sinnet! Det kan godt være ikke alle synes dette er morsomt, men hvis du hisser deg fordi du tror noen faktisk har tiltenkt dette til små barn, er du ikke bare prippen, men også blåst i hodet.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #14 Skrevet 30. januar 2011 Er mer i sjokk over de som faktisk går på kondomeriet og tenker at dette er flaske/smokk til barn. Dette er en butikk for voksne, og for folk som er litt seksuelt åpne. At pripne småbarnsmødre finner ting her sjokkerende har jeg ikke vanskelig for å tro... At det derimot kan være morogaver (som det faktisk står over) til voksne har jeg ikke noe problem med. Sheesh folkens, ikke la verden gå under for hver minste lille ting dere ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #15 Skrevet 30. januar 2011 enig med 11:06 Den som tror at det selges artikler for babyer og barn på kondomeriet er rimelig blåst (og skadd?) i toppetasjen. Dette er TULLEGAVER og på tåteflasken står det: BIG GIRLS og på smokken står det minismokk (dvs i miniatyrstørrelse). Herregud...det er lov å TENKE selv jenter. Og hva gjør du inne på kondomeriets sider HI, om disse tøysetingene her støter deg????
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #16 Skrevet 30. januar 2011 Hmm...gaver jeg kan gi venninna mi på utdrikningslaget:D Takk for link:D
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #17 Skrevet 30. januar 2011 Tror ikke HI mener at det er beregnet på babyer, mer at det gir assosiasjoner- hvor tette er dere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå