Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hva synes dere om en mamma som "ikke gidder" å gi barna sine en eneste dråpe tran eller d-vitamin-dråper, når de i tillegg bor en plass hvor de ikke ser solen hele vinteren?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Om barnet får mme så er det ikke så viktig siden det er d-vit. i NAN. Utover det så driter jeg i hva andre mødre og fedre gir eller ikke gir av vitaminer til barna sine
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 jeg gadd ikke =) Men de fikk det i nan. =)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 jeg har ikke gitt barnet mitt det, men nå fik han mme. Uansett, jeg synes faktisk det er verre at det ikke blir informert om at det faktisk kan være farlig å gi barnet for mye d-vitamin... en opplysning helsesøstrene godt kunne tatt seg bryet med å dele synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 jeg gav heller ikke det til mine 3 små... ikke fikk de mme heller, men jeg elsker de over alt forde!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Hun burde vel ha gitt dem en dråpe nå og da. Men det er flest innvandrere som står for økningen av rakitt i Norge, siden de har mørkere hud og ikke får restaurert sine D-vitaminlagre om sommeren. De vet vel heller ikke om at de bør ta tran eller vitamintilskudd.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har ikke gjort det selv før nå etter nyttår. Eller vi har begynt med tran og sana-sol og ungene elsker det:) har gitt i perioder tidligere også, men de var så små, og når de søler med tran så stinker klærne selv etter flere runder i vaskemaskina. Kjøpte d-dråper jeg også, men glemte det hele tiden. Men nå er vi igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå