Lovemelikeyoudo Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Stakkar ungen til Amber og Gary...så ustabilt og så mye uro for den lille skjønne jenta!!
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jaaa!! Jeg ser det og sykere kvinnfolk enn Amber har jeg ikke sett før.. Synes så synd på lille søte pia de har.. Håper virkelig pappan får omsorgsrett.. For ho dama er jo gaaal! Tenk å oppføre seg slik foran barnet sitt
Lovemelikeyoudo Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2011 Ja, hun trenger nok hjelp ja! Jeg fikk ikke sett helr sist episode, men hvorfor ville Gary ringe barnevernet? Var det pga sinnet hennes? Noen ganger er jo han Gary også ganske så umoden og sjalu men...
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Ho klikket jo og begynte å kjefte sykt mye og skulle slå han foran ungen... Gary gjorde ikke noe tilbake og tok vel med ungen om jeg ikke husker helt feil.. Da ble ho ihvertfall suuur!! Så når han kom innnom senere i episoden for å hente tvn sin, (dattera var til bestemora) begynte ho å slå han, dro til han skikkelig og ho prøvde å skubbe han ned trappene og knuse tvn.. Han gjorde ikke noe og da sa han vel at han ville ha dattera... men ho har jo omsorgsrett som ho sier selv.. Og da sa han vel at vi får se på det... Ikke sikkert at dette ble helt 100 % korrekt, men sånn jeg husker ihvertfall Det var sykt mye styr og kjefting ihvertfalll... Craaaazy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå