hanto Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Kan enn ta zyretc eller certezin når enn ammer
våken_om_natta Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Jeg går vanligvis på de medisinene du nevner, men da jeg ammet ble jeg anbefalt å ta polaramin i stedet. Da de ikke virket så bra fikk jeg en sånn allergisprøyte i stedet.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Når jeg gikk gravid fikk jeg beskjed om å ta polaramin, og når jeg ammet tok jeg Zyrtec/Cetrizin. Grunnen til at man ikke skal ta polaramin når man ammer er at babyen kan bli veldig trøtt av det. Men hør med legen du, slik at jeg ikke anbefaler noe feil
Slæsh84 Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg måtte bytte alle mine astma/allergi medisiner før jeg ble gravid og måtte fortsette med det også under amming.. Polaremin var den eneste allergi medisinen jeg kunne gå på. Jeg ble søvning av den,men legen anbefalte og ta den på kvelden, før en skal legge seg.. Det funket kjempe bra. Du skal alltid høre med lege før du tar legemidler;) Så hør me legen du:) (Jeg hørte ikke noe at babyen ble trøtt av polaremin,da hadde jeg vel måtte bytte etter fødsel rekner jeg med. Går til en lege som har jobbet i mange år på sus med astma barn,+ hatt meg i 27år med alvorlig astma + mye allergi)
Mammatiljente-09<3 Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Måtte også bytte ut/slutte helt når jeg ble gravid og ammet:) Men fikk beskjed om at polaramin var den eneste allergimedisinen jeg fikk ta hele den perioden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå