Gå til innhold

mage...


<3 meg og den lille <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er i uke 16 og har heller ingen antydning til mage. Vet at min mor også var sein å få magen, og vi har veldig lik kropp. Men gleder meg til den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken uke er du i? jeg er i 15 i morgen, og nu synes det. Jeg er andregangs. Hun blir 5 år til sommern, så er en stund siden. Ikke stress plutselig så kommer den:) God tid igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så uhyre forskjellig.. Jeg er 15+1 i dag, og annengangs...og nå synes jeg magen bare er kjempestor og vokser for hver dag. Føler meg diger og folk antar at jeg er rundt 5 mnd. på vei.. Neste litt pinlig å si "ehe...er bare 15 uker" :/ Men ryktet sier at det ofte stagnerer rundt uke 20 for dem som for mage tidlig.. For de som for mage sent så skyter den jo ofte fart rundt uke 20, så plutselig kommer den skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage relativt kjapt både sist og denne gangen. Faktisk synes jeg den kom kjappere sist, hmmm. Men nå er jeg 14+4 og den er ganske så stor. Lav, men stor. Ser jo ut som jeg er 5 mnd, hehe. Men enkel å skjule under klær osv foreløpig. Gleder meg til den kommer høyere opp og ser ut som en skikkelig gravidmage. Nå ser den ut som en mellomting mellom gravid og bare feit, kommer ann på hva jeg har på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe oki er "bare" 14+2 jeg da:=) så må vel bare smøre meg med litt tålmådighet:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...