To + en? Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hvordan er det? :-) Har to, men vil så gjerne ha en til. Har hatt lyst på nr 3 siden jeg tok heisen ned fra barsel med nr 2. Er det veldig mye mer arbeid? Har en på 4,3 år og en på 21 måneder. Tenker å ha 3 år mellom de to siste. Har to gutter. :-)
yasmina Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Vi har 3 gutter paa 2 , 4 og 5 aar. Syns det er mye arbeid, men mer glede :) Man sier vel at man kun angrer paa de barna man IKKE faar, aldri de man faar
Trultemor73 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har to jenter på snart 5 og 9 år og så har jeg en gutt som nærmer seg året. Litt slitsomt å dra alene med 3 stykker i butikken, eller å komme oss av gårde når vi skal noe. Men for det meste er det bare kos. Kan i grunnen godt tenke meg nr. 4, men det vil ikke mannen min. Jeg også drømte om nr. 3 så fort nr. 2 var ute.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Har tre, og har alltid ønsket meg tre. Tror savnet etter nr tre hadde vært større og noe jeg hadde angret på hele livet om jeg ikke hadde fått han, eller det er arbeidet det er med å ha tre. Det jeg merket mest var at de to eldste hadde blitt så store (4 år var yngste), og klarte seg selv på en helt annen måte enn en baby, og nå var det mye og ta hensyn til igjen av baby ting. Men jeg har ikke angret en dag på at jeg fikk nr tre, føler livet mitt hadde manglet noe uten. Men det er jo noe en hver må kjenne på. En skal ha plass i huset, bilen, og ha økonomi til det. Skal ikke få barn bare fordi en har lyst, bør tenke gjennom om det faktisk blir slik som en tenker og håper eller om en kommer til å angre... Lykke til med valget!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har 4 og venter nr 5. Skal ikke lyve for deg, klart det er mer jobb med flere barn enn bare to. Når jeg har to så føles det som om jeg har ferie hehe Og flere barn blir mer enn livsstil. Det er alltid noe som må gjøres, alltid noen som krever deg, og barna skal følges ordentlig opp -det er jeg nøyen på. Det er ikke barnas feil at de er en av mange. Det krever mye tid med mange barn -rett og slett. Jeg har alltid ønsket meg mange barn, og de gleder meg hver dag, får mye energi av å være med barna jeg. Jeg angrer bare på en ting, og det er at jeg ikke fikk dem tettere. Jeg har som sagt 4 der minste er 2 år og eldste 13 + baby i magen. Klart at det hadde vært tøfft den tida da alle var små, men det er litt hektisk å ha både tenåring og baby også. Det blir mye kjøring og styr med de eldste, sosiale ting, fritidsaktiviteter, møter etc og da må jo de minste henge med da. Men de blir veldig fleksible og sosiale vesener av det da he he. Ungene har mye glede av hverandre på godt og vondt, finnes alltid noen å leke med, kose med, plage på og krangle med Men jeg har både tid til å jobbe, trene, være sosial, studere og drive gård. Så det er jo ikke sånn at jeg må utslette meg selv liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå