Gå til innhold

Hva koser du deg med nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det en skål med smash og ei skål med drops (padder)

Så Pepsi Max:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mm digg! non-stops, og vann. Snart blir det eplemost, iskrem og potetgull! NAMMY!

Skrevet

Granateple, premium 70% og vann. Nam nam.

Skrevet

rester etter nahos og cola.

Skrevet

bueno og paprika potetgull...og litt saft=)

Skrevet

Smash her også, og et glass cola.... :)

Skrevet

Litt cola og smågodt mens jeg venter på at gubben skal bli ferdig med Thai Lam og rødvin til meg :)

Skrevet

slagna ostepop fra i går ( æsj) ogmosel eple

Skrevet

Proviant salt chips fra maarud og cola.

Skrevet

Grovbrød med skinke og et glass juice... Her er det slankis.. Men er jo godt med skive også :)

Skrevet

Haha. Noen få frossne M&M (prøv å legg dem i frysern! de holder lengre, er kjempegode kalde), litt sprømix og et glass pepsi max.

Skrevet

Nå er det igrunn ingen ting, koste meg med cola ista. Ser at bordet ved siden av meg er fullstappet av snop i alle mulige varianter. Ungene har vært i sverige, og de har tatt frem posene sine tidligere idag. Jeg liker ikke noe av det, så aner ikke hva som er der. men finner nok litt non-stop etterhvert tenker jeg om jeg orker å bevege meg. Rimelig sliten etter en lang jobbedag idag...

Skrevet

Her er det kveldskos for alle penga! Et iskaldt speilegg og et lunka glass olivenolje. Yummi!

Skrevet

her koser vi oss med gres mossaka,salat hvitløksbrød og en iskald pils;)

snart bærer det til paprikapotetgull fra kims og bergene nøtt!!;)

skrekkfilm da seff.

Skrevet

Øl......

hehehe.. jeg er IKKE gravid, og ammer heller ikke. Helt alene i huset her :)

Skrevet

Jeg så denne tråden istad og fikk god samvittighet fordi jeg satt og knasket sukkererter. Nå kan jeg angre på at jeg ikke svarte tidligere siden samboeren kom hjem med baconsvor;)

Skrevet

En skål med pistasj is, med salte peanøtter over. Det er skikkelig digg for en gravid mage=)

Skrevet

Strikketøy og jordmødrene på nett-tv :o)

(Har nemlig pussa tennene for å hindre enormt kaloriinntak, dvs det er vel ikkje så mykje igjen å ete sidan eg er ferdig med Sørlandschips med spansk paprika og persille.)

Skrevet

Pringles, tofiffee, lakrisbåter og Pepsi max :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...