Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Jeg kommer ikke på hva den heter! Har heller ikke så mye å gå på.. Tror den er svensk, en slags vise, en mann som synger, og midt i, eller på slutten, synger han "nananananaanaaaaaa. Nanananananaaaaa" (hehehehe) sammen med en haug barn.... Var det nok å gå ut fra?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Husker ikke hvem som synger eller hva den heter (om det er den jeg tenker på) Noe med synger på Carl Johan?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 "Turistens klagan" med Cornelis Vreeswijk
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Jaaa! Det var den! Tusen, tusen takk! =)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Denne ble spilt mye på radio da jeg var liten, men fikk aldri tak i noe annet enn barnelatteren. Så har ikke skjønt før i kveld hva den egentlig handler om (ikke HI). Har også fått et tips om Imsdalflaske til baby, så da er det ikke helt bortkastet å sitte her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå