Gå til innhold

Jeg VIL bli 2 barnsmor, NÅÅÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARF! Blir helt tussete når jeg ser på blogger om gravide, sitter her inne å leser om gravide, ser barneutstyr på nettannonser, leser om gravide på facebook, og IHVERTFALL når jeg ser små nurk!!!

Jeg er den superlykkelige og heldige eier av en nydelig gutt på 2,5 år. Han er helt konge rå og tøff^^ Han har en herlig personlighet, og kommer godt inn i hjerterota selv når han er trassig som en tenåring. Han er mitt dyrebare barn som jeg elsker over alt på jord.

Jeg har også en herlig mann. En snill, arbeidsom og flink mann, som hjelper til med alt i hjemmet, står opp tidlig med guttungen i helger, og er en skikkelig pappa på alle måter.

Alikevel, sniker det seg inn at vi er et familiemedlem for lite! Jeg vil så gjerne ha barn nr 2!! Skulle tro man holdt seg for god til å ønske mer mas, stress og jobb når man har den perfekte familie fra før av, men sånn er det nå bare:/

Jeg ligger og drømmer om et barn til, et barn gutten min kan være storebror til, et barn vi kan kose oss med alle 3. Og ikke nok med at eggstokkene rister som en gammel saab diesel om dagene, jeg vil ha en datter!!! Jeg er det jeg er, bare et menneske, og uansett kjønn på neste barn, vil jeg bli lykkelig, men det er en så stor trang å få ei lita tulle.

SIGNE GALSKAPEN!! Vel, det blir ikke barn før hus er kjøpt og alt er på stell iflt evnt oppussing, dermed basta, sier gubben! Så da får jeg vel bare sitte å stirre på barnevogner, krybber og annet dill (som vi ike trenger til barn 2 siden barn er ferdig med sitt) og sutre litt i ny og ne :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er til noen trøst, HI. Men jeg har det på akkurat samme måte som deg ! :-) Forskjellen er bare at mannen min vil prøve på barn nå, mens jeg er den som sitter å vurderer om vi skal vente til huset er kjøpt (og det blir leeeeenge til).

Skrevet

hehe, bare det ikke bare er MEG!

Jeg måtte ta en pause fra DIB i noen dager, for jeg blir helt på TUPPA altså :P Nå har vi fått svar fra banken, lånet er i boks ^^ Så nå må vi bare finne oss et hus, legge inn bud, få huset, flytte, male og evnt pusse opp litt, OGSÅ kan vi lage ny baby!! :D :D

Guttungen har også endelig gitt tillatelse til at vi får en baby, han var uenig ganske lenge, men nå er det greit, for venninna hans blir storesøster som kort tid, så da kunne han bli storebror:p Unger er RARE ;)

Så nå har jeg blitt enda verre, ser på vogner, vogger, tøybleier (som gubben aldri kommer til å godta uansett) og babyklær.... Huff, internett er skumle saker!

HI

Skrevet

Huff, ikke si det engang. Jeg merker akkurat det samme selv, bortsett fra at jeg ikke har barn i det hele tatt! Det stikker litt når to venninner av meg nettopp har fått, og jeg vet at jeg ikke kan få før om tidligst 3-4 år. HUFF!

Skrevet

Joda, vi er absolutt flere... og min er ikke 1,5 år engang. Har stort hus, to biler og alt på stell, men mannen mener at to tette ikke er noe for oss. Han husker fortsatt kolikk-tiden og alt strevet så altfor godt, mens jeg har fortrengt det;)

Uansett, har fått klarsignal fra han om at vi kan begynne prøvingen til sommeren, jippi! Selv om det også høres lenge ut når man har så lyst på en til;)

Skrevet

det er jo helt merkelig i grunn, for jeg har jo allerede et barn jeg trives godt med, for å si det sånn ;) Hvorfor er trangen til å få en til såå stor, det er jo like ille som når jeg higet etter førstemann!

Jepps, er blitt gal ;)

HI

Skrevet

Jeg har det akkurat likedan!

Nesten alle venninnene mine er igang eller har fått nummer 2, det er bare vi som ikke er der enda....Og det spørs om vi kommer dit også.

Samboern har 2 fra før (8 og 12 år) og ønsket helst ikke flere, men det var greit med en.

Har en fanastisk nydelig sønn på 2,5 år, og vil så gjerne han skal ha en søster eller bror å vokse opp sammen med, da søskenene ikke bor hos oss, og er her max 1 gang i måneden (vi bor et stykke unna barna hans).

Forholdet mellom meg og samboeren er til tider på vaklende grunn, og jeg sitter og tenker enkelte ganger "hvorfor er vi egentlig sammen?".

Så det er i grunn ikke særlig lurt å sette flere barn til verden akkurat nå.

Han har snakket om at han kunne tenkt seg en til, men han pusher ikke på akkurat. Kanskje det er for å tilfredsstille min drøm?

Men jeg VIL ha en baby til snart! Det stikker i magen hver gang jeg får høre at atter en venninne er gravid.

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...