Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Vil gjerne ha en som er enkel i bruk, men med litt fine layout-muligheter Tar imot alt av tips!
Villa Perlesukker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Tenk på hva det er du vil oppnå før du starter. Vil du en eller annen dag ha eget domene så kjøp et og start med wordpress eller et annet cms. Hvis du ikke har peiling på noe så er kanskje en blogg via blogg.no eller blogspot noe men husk det tar ikke så lang tid å sette seg inn i ting og det er ( tro meg) verre å overføre data etterpå. Jeg hadde spart meg mye tid og energi ved å starte opp med eget domene med en gang. Litt usikker på hva du mener med layoutmuligheter. En blogg via blogspot eller andre blogger kan bli seende ut akkurat slik du vil om du kan html og forandring av koder. Templates til blogger finnes også overalt på nett gratis ... så om det er det du sikter til ang layout så ikke tenk på det. Finn ut om du skal blogge om noe som en dag kan bli noe stort. Da er det viktig å tenke over ting før du hiver deg i blogginga:) Et tips kan vel være at du lager en blogg og tester det ut...men faren da er jo at når du først er i gang så fortsetter man jo fort videre på samme kurs Masse lykke til i alle fall
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Blogspot har bra designmuligheter, mye enklere enn wordpress og ikke like mye fjortisfaktor som blogg.no
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Les blogger fra forskjellig leverandører og velg blogg der du liker designet. Test først ut funksjonaliteten før du offentliggjør bloggen din. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Kikket innom din, villa perlesukker. Herlighet for noen cupcakes!! Farlig side å gå inn på, hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå