Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 har en baby på 9 mnd som drikker litt for lite om dagen, venninna mi ga sitt barn vann på imsdalflaske(med tut da) når hennes barn nektet å drikke og da drakk han, men er dette ok eller?tenkte å gjøre det samme.....men redd hun skal _drukne- i vann da..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Hvis det blir for mye vann renner det ned på genseren. Men dette kan du unngå ved å la babyen drikke av flaska mens hun sitter i badekaret, de første gangene.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 hvorfor ikke? min elske å få drikke av imsdalflasken min iallfall. Bruk smikke om du synest det blir for mye søl.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Du kan la tuten være litt innover.. Så blir det ikke like mye vann som kommer
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Hvis du kjøper de små imsdalflaskene (som er beregnet på barn) så må de jo suge for å få ut vannet (eller evt kan man klemme litt på). Sønnen min elsker de flaskene og begynte ganske tidlig å drikke selv av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå