Gå til innhold

Da er det nesten klart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så voldsomt til forberedelser, heller, men litt har vi jo styra.....

 

Moren min fyller 80 år i dag, og i morgen skal vi ha familieselskap her hos oss. Søsknene mine kommer og kanskje ei av tantejentene mine, og jeg har bedt folk om å ta med noe til kakebordet.

 

Er det frekt, synes dere? Jeg har laget en sjokoladekake selv, og har kjøpt en stor, flott kremkake, og så holder jeg altså kaffe og hus.

 

Hva vil jeg med dette innlegget? Skryte litt av meg selv, kanskje, ikke så mange andre som gjør det, så.... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir alltid jobb av å ha gjester=:-) Uansett!!

Jeg pleier å be noen,ettersom jeg vet det passer, å ha med en liten kake til våre diverse anledninger og det er det ingen som pleier å ha noe imot.

Lykke til med feiringen=:-)

Skrevet

Så flink du er! Det ER mykje arbeid å organisere feiring, sånn er det berre.

 

Det hender at eg spør nokon om å ta med eitt eller anna til "store" besøk, men som regel rekk eg det ikkje før nokon tilbyr seg. Eg pleier og ofte å spørre om eg skal bake noko dersom vi er invitert i besøk.

 

Gratulerer med 80-åringen forresten :o)

Skrevet

Har inntrykk at det ofte er noen damer som gjerne baker, for å skryte litt av sine bakekunnskaper. Slik er det ofte i vår familie, det er spesielt ei som sier "ja, jeg kan jo godt bake min berømte kirsebærpai, den synes jo alle er så kjempegod!" - men merkelig nok så er det alltid den det er mest igjen av...

 

Synes overhodet ikke det er frekt å be de ta med seg noe. Skulle jo egentilg bare mangle!

Skrevet

Hehe....

Da endte vi opp med 3 ostekaker, bløtkake, eplekake, sjokoladekake og smultringer.

 

Alle tok med "sin" kakerest hjem, vi endte opp med resten av bløtkaka og sjokkiskaka. Sjokkiskaka får sikkert fyk på jobben i morra, og bløtkaka skal vi nok klare å gjøre kål på selv. Smultringene ble borte helt av seg selv.... Aner ikke hvor mange frøkna her klarte å få i seg.....

 

Vel blåst, og alle var fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...