Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 jeg bor over gata for en elektrobutikk. Det har vært mye utenlandske "selgere" som bare tar seg inn i hus til folk, midt på lyse dagen her for tiden...... Idag så jeg altså 3 mistenksomme menn med utenlandsk bil. De stoppet ved butikken, ene gikk inn, andre sto ved bilen og pekte på huet vårt og snakket med han andre. Etter noen minutter med kikking går den 3 opp på en stor haug at med butikken hvor han så seg veeeeeldig om...han "vinker " opp nr 2, men det kommer folk akkurat da så han på haugen spurter ned, også later de som de går borotver veien og skal gå tur, men de går rundt hele bygget, peker og snakker...virker veldig mistenksomme... så ser de atter en gang rett på huset vårt og skikkelig stirrer... er jeg pingle eller?følte meg lutt kvalm da ja, ser for meg de kommer inatt og tar oss hehe:P
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Hadde ringt politiet på 02800 og forklart situasjonen. At du ikke vet hva det handler om, og at du rett og slett ikke vet om det er noe kriminellt, men at du vil si ifra så de kan ta seg en tur å se litt ekstra etter om de kan. Da har du iallefall sagt ifra om det skulle skje noe!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Jeg ville blitt bekymret. Kunne virke som de diskuterte å ta seg inn huset fra baksida. Har vært mange hus ved friluftsområder som har vært innbrudd i her. Og forøvrig, hvis det er noen du er skeptisk til heter det 3 mistenkelige menn, ikke mistenksomme. Det er du som er mistenksom overfor dem.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 takk for rettinga hehe;) Virket som de skulle ta seg inn i butikken, men de var veldig opptatt av huset vårt også...skal si ifra til de som er på butikken ikveld(lang åpent) just in case...at de husker alarm osv... Er en veldig liten plass vi bor på, men har vært en del _reisende_ i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå