Gå til innhold

Ble så rørt av lille gutten min i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skriver en bok, som er "topp hemmelig" hver kveld.

Der skriver jeg ting jeg er stolt av ham for, og hva jeg har vært glad for den dagen. Jeg leser i boken om kvelden når han skal legge seg.

Han er veldig opptatt av å gi sitt bidrag også. Hver dag har jeg fått fine tegninger, og stempler, og hvor det har stått: Til mamma, fra xxxxxx osv.

I dag har han vært syk, så jeg tenkte at han ikke hadde\orket å skrive noe i boken.

Når jeg hadde lest opp hva jeg hadde skrevet, så jeg han hadde skrevet fire ord ved siden av sin tegning på den andre siden: BAMSE, TVE, BØTE og LAMPE.

Har du skrevet det?

Ja. Kom det raskt og stolt fra han. Takk for at du spurte om jeg ville ha, og hentet bamsen min mamma, takk for at du skrudde på tv`n for meg, jeg er glad for at du hentet bøtte til meg når jeg var syk mamma, og for at du skrudde på lampene for meg på morgen i dag!

Ble så rørt! de små enkle ting....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig koselig det hørtes ut med en sånn bok! :o)

Skjønner godt at du er stolt av gutten din!!

Skrevet

Så herlig :)

Viktig å lære barna å sette pris på de "små" tingene som skjer hver dag :)

Skrevet

Så nydelig!

Har dere hver sin bok, eller skriver dere i samme?

Skrevet

Ja, det er veldig koselig! Han ELSKER boken, og lyser som en sol hver kveld.

Vi har samme bok kakemonstermosedamen.. Med lås, og den er gjemt på et hemmelig sted! Den boken er hellig for ham:)

Skrevet

Hvor gammel var han da dere begynte med en sånn bok?

Skrevet

Å kjære du, sååå herlig! Ble nesten litt rørt, jeg ;-)

Jeg vil også ha en slik bok. Bortsett fra at sønnen min er 2 år, så da er det ikke helt aktuelt ennå (men noterer, så vi kan gjøre så koselige ting sammen vi også!)

Skrevet

Vi begynte for ikke så altfor lenge siden... Han er 4,5 år nå. Kunne helt sikkert begynt når han var 3 år:)

Veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...