Gå til innhold

Hei og hå=)


3b@rns m@mm@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp! Jeg venter nr 2 i august, så ikke så mye mage her enda, men den kommer nok snart. Bor på toten. Veldig liten aktivitet her inne om dagen.....må da være flere gravide i området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle nå tro det var fler enn bare deg og meg med mager, men... hehe...

hadde jo vært koselig om man kunne møtes en gjeng å bli kjent=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvertfall fri på tirsdager og torsdager, så disse dagene passer for min del. Vet ikke åssen det er med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i permisjon nå - så er gjerne med. Men jeg får bare aldri med meg når det blir treff..........før etter det har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg jobber mandag og onsdag, men blilr gjerne med på treff jeg også. Termin i slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på treff :-) Men foreløpig jobber jeg fullt på dagtid. Hiver meg med om det blir no kveldstreff etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da ser det jo ut som det er interesse for et nytt treff, hva med et nytt kveldstreff så kanskje flere har anledning? Jeg satte opp treff sist så sender gjerne stafettpinnen videre denne gangen, hehe;-) Noen som melder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg blir gjerne med.

Har termin i mars så snart "ferdig" jeg da:-)

Gubben har vært klønete og skadet seg, så om jeg kan reise bort på kveldstid må jeg bare se an litt. Kan hende jeg får til å komme hvis det blir et sent treff så jeg får lagt barna først. Må se an formen til gubbelure den dagen det evt blir treff.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klokka 12 på No3 da. Bestiller ikke bord, men vi finner vel hverandre! Kun 1 uke til termin neste torsdag - så dukker jeg ikke opp vet dere hvorfor!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...