Gå til innhold

er dette ok eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pute i senga til babyen vår på 9 mnd. Vet mange sier at man ikke burde ha pute pga krybbedød, men er det virkelig så ille som "alle" skal ha det til?

Puten er en TYNN juniorpute (tror det er 40x60)...jeg føler hun ligger bedre på denn enn rett på madrassen....hva mener dere?Tror dere hun kan få pute over seg og ikke få den av seg...?Ikke skjedd enda iallefall...

Har dere pute til babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene mine har ikke brukt pute før de var mellom 1,5-2 år.

Som du sier det er ikke anbefalt.

Og jeg syns det var en stor pute du begynte med. Det finnes mindre babyputer for den første tiden.

Skrevet

den puta hun har er faktisk tynnere enn de babyputene, men lengre/bredere...

har babypute også, men den er jo så liten såvidt hodet får ligge oppå i fem minutt før det ruller av...

denne puten rekker fra ene enden av senga til andre...og som sagt er den syletynn...

Skrevet

Vi hadde helt flat babypute så de finnes.

Skrevet

Ofte er det slik at vi føler de ligger hardt, men det er ikke slik for babyen. De føler ikke at det er ubehagelig å ligge på en god madrass. Viktig å skille mellom hva vi er vant til og hva babyen føler.

Stort sett anbefales det å vente til de er 1 år, og da begynne med en babypute. De er tilnærmet flate og så små at de ikke utgjør noen fare om de dras over hodet

Skrevet

hvor store er de putene deres barn bruker da?:)

Skrevet

Vi fikk anbefalt å bruke pute av fysioterapauten på sykehuset :)

Og hun sa at eneste grunnen tl at det ikke ble brukt på sykehuset var at alle var stjålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...