Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Har faatt streng beskjed om aa holde meg i ro i helga pga bloedning (alt bra med mini da!) og kjeder meg ganske! Hva er ditt favoritt nettsted og sitte og surfe paa?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Det spørs jo litt hva du er interessert i. Interiør- eller matblogger synes jeg er moro. Ellers så har jeg en interesse for medier og sånn og da finnes det jo blogger der. På bloggurat.no eller blogglisten.no finner du de som er rangert høyest innenfor ulike kategorier. Ellers så er jo spill alltid like tidsfordrivende for eksempel 123spill.no Kilroy.no er en bra plass å drømme seg bort på!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Om du blir lei av BIM kan du variere med babyverden.no Syns forumet der kan være bedre på mange måter God bedring!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Facebook med div spill (Ravenwood fair og treassure madness) Ellers er www.tettinntill.no ett bra nettsted! Anbefaler bæreforumet på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå