ღhælgelainnღ Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Er i 27. uke og kjenner noen veldig ubehalige spark nedover mot underlivet (skjeden). Nesten så det kjennes ut som støt som går igjennom kroppen. Er dette vanlig? Kan ikke huske fra mine tidligere svangerskap at det var så ekkelt.
Popelko Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Sånn har jeg det også, er 26+3. Synes det til tider er veldig ekkelt. Aner ikke hvorfor det er sånn, jeg opplevde ikke dette forrige svangerskap. Har ikke spurt jordmor eller noe, men skal dit neste uke, så tenkte å høre om det er normalt. Jeg forestiller meg at det er ekkelt fordi det er så tynn hud der nede, men hvem vet..
LmS_3_prinsæssa Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 hei jeg er i uke 24-4 .å kjenner den lille sparke mye langt nede.mot blæra. noen ganger sparker han kjempe hard ,da kjennes det ut som om foten kommer ut nedentil..er veldig ømt når han sparker.tenkte og ta det opp med jormor jeg og ,men skal ikke dit før midten av feb .. kjennes oxo ut som om han ligger langt langt ned i bekkenet.opp å hilser noen ganger men glir ned iigjenn. ji lyd når du har hvert hos din jm..så får vi høre hva hun sa:)
Frisør-mamma♥ Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har det også slik, utrolig ubehagelig. Jeg prøver liksom og dytte henne litt oppover igjen når jeg kjenner det. Hehe...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 I begge mine to tidligere svangerskap har jeg hatt det sånn, og ja, det er utrolig ubehagelig!! Aldri tenkt på det som noe uvanlig, bare at de sparker den veien, så da blir det litt ekstra trykk nedover...
Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har det også slik.. og opplevde det i mitt forrige svangerskap også. Tyder på at det er helt normalt, tror det bare er sparka fra di små som treffer litt ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå