Gå til innhold

så utrolig vondt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en mann i 1 år, vi tok det rolig før vi introduserte våre barn for hverandre (han har 3 og jeg har 2) dette gikk veldig bra og vi har hatt mange hyggelig helger sammen.

Jeg og han har hele tiden hatt et forhold der man koser og klemmer mye. bare helt helt på slutten at dette ble mindre av. Han ville vi skulle feire jul sammen og han har ofte villet ha oss på besøk.Han har hatt mye problemer dette året, med eks og sjef, vært sykemeldt osv. jeg har støttet så mye jeg kan snakket og snakket om hans problemer, hjelpt med å få ned bidraget, så han kunne beholde huset, betalt mye av utgiftene når vi hadde barn der i helger og betalt ferier med og uten barn. Når han har snakket med eksen, så sa han at han ikke tørr å satse igjen, men når jeg spør om han ikke vil mer med meg, så sier han at han selvsagt vil ha oss i livet hans men at han er redd for å flytte sammen.

Han har kritisert meg for å være feit, noe jeg ikke er har vel 5-6 kilo for mye og har gått litt ned i hele forholdet (også etter masse bråk med eks) at jeg ikke rydder nok - er meg som har tatt alt rundt mat og kjøkken når barna var der og på sex, selv om det er han som ligger der og forventer service uten å ville ta særlig på meg. Ellers i hverdagen har vi tatt mye på hverandre og vi har hatt sex hele veien.

Så rett etter jul vil han ikke mer, sier han aldri har hatt de rette følelsene for meg og ikke kan være med noen han ikke vil flytte sammen med, før var unnskyldningen at han ikke vill det med noen, men ville ha meg i livet. Han ville ikke ta turen til roma - som han fikk til jul. Føler han har brukt meg, latt meg betale og lytte til hans problemer mens han ikke har følt rett for meg.....vondt å høre at han aldri har hatt rette følelser da forstår jeg ikke hvorfor han har involvert barna, bedt oss til jul osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...