Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 ca 2 minutter etter jeg tisset på den kom en strek opp for gravid. Etterhvert ( ca 5 min ) ble hele ruten rosa. Og den holdt seg rosa lenge.. Etter 10 min var den hvit med en svaaak svaaak svaaaak skyggestrek.. Har noen opplevd dette??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Har du fått for mye urin på den? Den skal kun vetes i max 5sek
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Hmm nei, tror ikke det. Stod i bruksanvisningen at den skulle vetes i 10 sekunder under urinstrålen. Samtidig som vinduene blir våte dras det opp en rosa farge. Etter den rosa fargen hadde dratt opp over kontrollvinduet stod det en klar strek for gravid som gradvis forsvant og til slutt ble til en skyggestrek med rosa bakgrund. Er litt usikker på dette :-/
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Det høres rart ut. Skjermen skal bli rosa for så å bli hvit når man har tisset på testen, men jeg skjønner ikke helt det at streken først var tydelig og så ikke. Jeg tror det er lurt om du tar en ny
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Jeg anbefaler deg også å ta en ny med morgenurin Hender at testene ikke fungerer som de skal..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Litt rart at det står man skal tisse på den i 10sek, tror ikke jeg alltid tisser så lenge? hehe Hvilket merke er testen?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Oppdatering! Tok en ny en i dag og det samme skjedde! Hva er dette.. betyr dette positiv da eller ? Denne gangen var streken for gravid ENDA tydeligere. Like mørk som kontrollstreken for å så forsvinne og lage en hel lyserosa rute i noen minutter... hehe, kan vel ikke hende at jeg har kjøpt 2 tester på rappen som det er noe feil med ? Det er CB.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #11 Skrevet 30. januar 2011 Høres ut som den er positiv da... du kan evt kjøpe en annen type test eller bestille time hos legen og spørre om han/hun kan teste deg der.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #14 Skrevet 30. januar 2011 http://forum.snartgravid.com/archive/index.php/t-65101.html Les den tråden... flere som sier at de har testa falskt positivt med QR.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #15 Skrevet 30. januar 2011 Søstra mi som er skrankedame ( sorry, husker ikke navnet på yrket i farten. ) på legekontor, og har tatt maaange tester sier at så lenge slaggstoffet i testen blir aktivert er det HCG i blodet. Ellers vil den aldri lyse opp rosa. Men, blir jo litt usikker.. trodde testen skulle holde lenger en 30-40 sekunder.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #16 Skrevet 30. januar 2011 De som hadde testet falsk positiv hadde jo fått opp en svak strek. Min var tydelig sterk. Merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå