Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Jeg syns det var grusomt første gang jeg hørte det, men nå syns ejg det er veldig fint...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Aldri hørt før, men det klinger ikke bra i mine ører.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Jeg kjenner to med navnet Hennika og synes det er fint.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Nei, jeg synes ikke det er noe fint. OG det minner meg om Jan Eggum...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Blir litt "happy hannukah!" som er ein jødisk fest
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Virker konstruert, som et navn som egentlig ikke finnes, men som er mekka sammen av Henrik og Annika... Falt ikke i smak her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå