Gå til innhold

mensmurring i uke 5.


Tussa-k

Anbefalte innlegg

Heisann. Er nå i uke 5, og plages av mens liknende ubehag i magen. Er dette normalt så lenge?

Hadde sa i nov, og da var det likt, men bare mye, mye vondere. Nå er det mest litt ubehag. Da jeg fikk dattera mi var jeg fryktelig mye kvalm, veldig tidlig. Nå kommer det bare innimellom. Er jo deilig, men blir jo bekymra. Vet jo at man ikke kan gjøre noe fra eller til. Får bare krysse fingre for at alt går fint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er også i uke 5 og har samme symptomene.Er første gang jeg er gravid så har ikke noe erfaring.Håper at det ikke er noe farlig men at alt er normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, er rundt uke 5 å har stadig mens murringer som får meg til og lure fælt.

Men har forstått det slik nå at det er helt ok å ha :) Er ikke mensen som kommer bare mye som skjer på de samme stedene. (selv om noen får litt blod likevel, er ikke det farlig det heller) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurring er helt vanlig, faktisk så lenge som fram til uke 12. Den første tiden, er det mensmurringer fordi man egentlig skulle hatt mensen, mens senere uker er det pga at livmoren vokser:) Så dette er helt normalt:) Har det selv, så tror vi bare må innfinne oss med at slik er det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er visst flere i samme bås hehe.. Ja mitt første barn hvis jeg forsto at det var meg du spurte :)

Er så spent! Alt gikk plutselig så fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var deg jeg spurte ja.hehe.Er skikkelig spent jeg også,har så lyst til å si det til alle jeg kjenner.Men er jo tidlig ennå og ting kan jo gå galt.Håper alt går som det skal og en velskapt baby blir født:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

godt å høre at andre har mensmurringer.

Jeg fant ut at jeg var gravid på legevakten en fredagsnatt. Måtte dit pga uutholdelige smerter så jeg ble veldig overrasket over at det ikke var noe galt, men heller det at jeg var 2 uker på vei. Min 1 uke i svangerskapet tisset jeg mye og trodde jeg holdt på å få urinveisinnfeksjon fra 2 uke begynte jeg å få kraftige menssmerter (en uke før mensen skulle kommet) trodde det var fordi kroppen vennet seg til å ikke bruke p-pillen - dette kulminerte, som sagt i en natt på legevakten. Det er nå 1 og en halv uke siden jeg var på legevakta og hele denne tiden har smertene kommet hver 2-3 time og vart opptil 1-1,5 t....og det er først idag at smertene har blitt mildere. Puppene er ømme og jeg har begynt å få halsbrann (trodde det kom helt på slutten) Beste hjelpen har vært en "bean-bag" som varmes i micro og legges på mage eller rygg...den har virkelig vært gudesendt

Nadia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...