Gå til innhold

Har dere virkelig fiender??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det sånn som man drev med på barne/ungdomskolen? Ble "fiender" med andre barn, men som gikk over igjen etter en tid.

Er det virkelig noen som har fiender i voksen alder?

Det er nok noen mennesker jeg liker mindre enn andre, men å kalle de mine fiender vil være å ta STERKT i.

Har jo forståelse for at man ser på sine overgripere som fiender. Så det var ikke slike tilfeller jeg tenkte på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser poenget ditt og det er nok bare et menneske her i verden jeg vil kalle min fiende, og det har jeg vel så og si svart på hvit. Hele min familie ink barna er drapstruet og han har greid å presse familiemedlemer for over 1milion kr. Dersom han hang utenfor et stup og jeg var den eneste der, så tror jeg nok ikke at jeg hadde hivd ut et tau til han, for å si det sånn ;)

Skrevet

Flyttet i fra ein nabo som har rett i alt og styrte gata vi budde i. Hater slike folk og han fekk det på ført fra meg. Dei nye naboane sliter med han. Han har anmeldt dei og. Men han tapte kampen. FRYDA MEG.

Skrevet

Sorry, leste ikke den siste settningen din, og mitt tilfelle går vel nesten under den kategorien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...