Gå til innhold

hæææ??!!


1 gutt nov-08+2 små august-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

`regner jeg helt feil her eller? var på kontroll på torsdag og da sa legen at jeg var i 9 uken og har termin 28 august. Når jeg logger meg inn her står det at jeg er i 11 svangerskapsuken???

 

siste mens var 19 november.... når har jeg termin og hvilken uke er jeg i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første dag på siste mensen min var 15 november, og jeg har termin 24 august. I dag er jeg 10+5, eller i min 11. svangerskapsuke som det står her på bim... Så legen din må ha sagt feil eller regnet feil hvis han sa at du er i din 9 uke :o)

Bruk terminkalkulatoren her inne, hvis du har 28 dagers syklus vil det si at du er 10 fullgåtte uker + 1 dag ut i din 11. uke. og termn er 18 august :o)

 

God helg!

Skrevet

mente jo selvfølgelig 28 august, ikke 18 :P

Skrevet

aha....men hvor er det terminkalkulator her inne? har lett før, men finner ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...