Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Bortsett fra avholdenhet ;o) Skal på fest, og det er ikke ofte, hehe. Men gruer meg til morgendagen!!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Hvor hver eneste øl, vin eller drink du tar, drikk et glass vann også. Var på tequilafest i min ungdom og jeg hadde satt et vannglass på badet som jeg fylte opp mellom hver runde. Kun jeg som ikke ble dårlig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Ok, kan egentlig sette en stol på do jeg da ;o) Men vann er bra!!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Finnes alka-selters i Norge? Jeg bor i utlandet og her kjøper jeg det på apoteket, brusetablet som jeg tar før jeg legger meg og våkner uten snev av fyllesyke.. Funker sikkert ikke om du drikker ofte, men for min del som drikker en gang annenhver mnd omtrent så funker det strålende
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Hm, vet ikke... Men kjøpte et rør med brusetabletter i Sverige som heter "Bakis". Kanskje noe av det samme?!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Ikke drikke så mye funker fint for meg Jeg pleier å drikke på vors også en eller to drinker ute - da er det stopp! Også går jeg gjerne hjem, uansett hvor kaldt det er! Det tar ca 20 -30 min, da får jeg frisk luft. Også drikker jeg vann hver gang jeg er på do i løpet av kvelden. Og ett stort glass før jeg legger meg Jeg tror jeg har vært fyllesyk to ganger i mitt liv
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Ja, viktig å drikke mye vann. Og å få i seg litt mat før du legger deg )
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Med øl og vin blir du fin. Med vin og øl blir det krøll. Stemmer for meg, men ta vann eller alkoholfritt av og til også.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Mitt beste tips for fullesyke: -IKKE DRIKK DEG FULL! Det er teit og barnslig, patetisk og umodent! Ta deg sammen, så slipper du å bli fullesyk!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Usj, ja fy så barnslig ;-) Drikk masse vann, både mens du drikker og før du legger deg. Da blir du ikke dehydrert, som er hovedårsaken til at man føler seg fæl dagen derpå. Forøvrig, kos deg på fest :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 Ta 2 Zyrtec før du går å legger deg. Fåes kjøpt i dagligvare. Jeg blir fyllesyk bare av å se på en øl, men etter at jeg begynte å ta Zyrtec, har jeg ikke blitt fyllesyk en eneste gang.... Drikk masse vann mellom glassene, som alle andre sier her, og spis banan dagen derpå Have fun!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #12 Skrevet 29. januar 2011 Zyrtec funker på meg også. Tar en tablett før jeg begynner å drikke, og en før jeg legger meg.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #13 Skrevet 29. januar 2011 Jeg er ein så spyr som fan om morgon. Når jeg skal på fest er det ZYRTEC 1 tab før og 2 til natten. FIN SOM FAN .
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #14 Skrevet 29. januar 2011 sørg for å være fin form før du begynner. dersom man er dårlig form i utgangspunktet, blir man enda mer fyllesjuk. og drikke masse vann ved siden av. sov leeeenge, ha sex kan funke, få orgasme, og skyll føttene i iiiiiiiiiiiiiiskaldt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå