Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har fortsatt vondt når vi har sex hele 2!?! år etter fødsel. Jeg revnet litt, men ikke så mye at det ble noen grad, vertfall med det jeg vet... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive smertene, men fra kanten på åpningen og ca. 2 cm innover..nærmest rumpehullet:p det blir så utrolig sårt under økten at vi må bare slutte av, selv om jeg ikke har lyst:( det er så rart også, for etter fødselen hadde jeg ikke revnet noe på denne siden, men hadde mange sting på andre siden, og der kjenner jeg også litt arrvev, men dette er ikke vondt..så forstår ingenting:( Jeg så et progam på tv, noe som heter pinlige sykdommer, der en dame på min alder hadde revnet mye og hun fikk en krem hun smurte på..og dette hjalp utrolig godt. Tror dere dette er mulig å få tak i i norge? Det går ut over sexlysten dette her, og nå for tiden har jeg sex uten å ha lyst..kun for å få det overstått...sex har ikke vært godt på ett år:( huff, hjelp meg!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Høres kanskje ut som du kan ha fått vestibulitt? Google det og se om du kjenner igjen symptomene. Har hatt det selv, og det er som du beskriver. Det kan gå over av seg selv, men det tar en god stund (stort sett 2-10 år).
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Jeg tror jeg vet hvilket program du mener. Hun trodde selv hun hadde sopp, stemmer det? Jeg er sikker på at kremen hun fikk finnes i Norge, men den er nok reseptbelagt. Så du har ikke noe annet valg enn å gå til legen, dessverre. Det trenger ikke ha med fødselen å gjøre i det hele tatt. Lykke til. Aldri kjekt å gå til legen med slike ting, men få det overstått.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Jeg ville gått til gynekolog og sett om det kanskje er no det går an å rette på. Kanskje ble du ikke sydd helt bra, og det rett og slett er arrvev som ikke er som det skal. I så fall må det rettes på for at det skal bli bra igjen. Kjipt å gå og ha det sånn! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå